Friday 24 November 2017

Mangsa Penipuan Forex


PENIPUAN DALAM FOREX Info ini saya perolehi daripada sito kursusforex dan saya rasakan wajar untuk saya berkongsi maklumat ini dengan anda semua Apabila menyebut Forex, ramai yang Cepat melatah. Kebanyakannya memberi Komen Forex ini Karut dan Satu bentuk penipuan. Penipuan menggunakan nama Forex memang wujud Secara Besar-besaran di Malesia. Forex yang Karut ITU biasanya tergolong Dalam kategori: - Syarikat 8220Broker8221 Forex di Malesia o Syarikat ini akan merekrut ramai orang termasuk lepasan graduan Universiti untuk menjadi ejen mencari pelabur. Dan hakikatnya, boleh dikatakan 100 pelabur yang melabur dengan Syarikat ini Rugi kerana sememangnya Syarikat ini memang targetnya Adalah supaya sesiapa yang melabur dengan mereka wajib Rugi kerana duit yang dilaburkan ITU Terus dimasukkan ke poket mereka. Ramai yang menjadi mangsa kerana mereka menawarkan pulangan setinggi 30-60 setiap Bulan, dijamin, ditambah pula dengan pejabat yang sofistikated dan ejen Yang berkata-kata Manis. Syarikat-Syarikat ini banyak sekali di seluruh Malaysia (Dan Masih beroperasi) terutamanya di sekitar Bukit Bintang dan di Menara Amcorp Mall, dan pelbagai Jenis ufficio Menara Lagi Yang Yang mempunyai agak sofistikated. Dan jumlah kutipan pelabur bagi Satu-Satu Syarikat Adalah Bukan ratus, Ribu atau ratus Ribu, tetapi Adalah Lebih Dari 10 juta, mungkin mencecah 50 hingga 100 juta. Maka, Tidak terkejut Jika ISU Forex ini memang Bank Negara Benar-Benar mengambil perhatian. Modus operandi Adalah mendakwa mereka Adalah cawangan dari mediatore dari luar Negara, biasanya Stati Uniti d'America, Hong Kong, Nuova Zelanda. Walhal apabila dikaji dan disiasat, principal di sana Tidak wujud. Dan tentunya mediatore tersebut Tidak dipantau dan diregulate Oleh Badan seperti NFA. Pelabur Juga biasanya memasukkan duit Terus TT ke akaun Syarikat mereka di Luar Negara. Makanya, Adalah Susah untuk penguatkuasa mengumpul Bukti untuk mendakwa mereka ini. SyarikatIndividu Menerima Duit Orang Ramai o Penjelasan tentang kegiatan ini akan kami ambil dari bahagian FAQ kami Sekarang ini di Sabah, khususnya di Kota Kinabalu Ada agen yang menjalankan sistem penukaran matawang ini dengan membawa ramai pelabur untuk mengikutinya dengan menawarkan pulangan Serendah RM50 setiap Minggu Selama 5 bulan dengan modale minimi RM300 Satu lot. Sambutan orang ramai sangat menggalakkan dan mereka Pula setkat ini Belum Gagal menunaikan Janji membayar RM50 setiap seminggu. Kita Tidak Tahu siapakah capo sebenarnya di Sabah ITU, adakah mereka ini dari Kumpulan Syarikat Tuan, atau individu tertentu dan motivo sebenar Tidak diketahui kerana pelabur berpuas hati dengan pulangan RM50 seminggu ITU. Apakah nasihat Tuan tentang perkara ini, kerana seorang kawan saya yang berperanan Wang mengumpul orang ramai untuk diserahkan kepada individu tersebut MERASA ragù-ragù kerana ia melibatkan duit dan Harapan orang ramai, Jadi saya menasihati dia agar mempelajari selok belok Perniagaan ini termasuk Segala condizioni Costi dan terma yang Tidak membelakangkan perundangan agar Aktiviti yang ada sedia dapat dijalankan DLM masa panjang, Selamat dan boleh membantu orang ramai DLM menjanga pendapatan sampingan. Saya Tidak berniat negatif Dalam Hal ini, Cuma ingin Tahu Sahaja, kalau pengendalian di Sabah ini Juga dibawah pengendalian pihak Tuan saya rasa ianya Adalah Satu Yang baik dan berfaedah Dalam membantu orang-orang di Sini yang sememangnya terdiri dari mereka yang memerlukan duit perbelanjaan yang Lebih . Saya Harap mendapat nasihat, penjelasan dan tunjuk socchiusa yang berguna Dari Tuan. Tq Kami tiada kena mengena dengan perkara ini. Hakikatnya, kami Tidak pernah menerima Wang orang ramai untuk dilaburkan ke Forex kerana menyalahi undang-undang. Ada banyak perkara yang Tidak kena di Sini, misalnya a) pulangan yang terlalu Tinggi - Tidak munasabah b) jaminan garantire Akan Untung c) seolah-Olah begitu desperateterdesak sehinggakan modale RM300 gioco di parole tetap terima d) menerima Wang orang ramai Secara TERBUKA dan Besar-besaran e) menawarkan pembahagian keuntungan setiap Minggu - Bukan setiap bulan atau setiap suku tahun atau setiap tahun f) Tidak berlesen untuk menerima Wang orang ramai Ciri-Ciri di ATAS ini Adalah Bukan Ciri commerciante sebenar. Memang Benar commerciante sebenar ada yang commercio duit orang ramai, tetapi Adalah dari società Hedge Fund yang berlesen dan menerima minimo beratus Ribu atau berjuta ringgit. INI Adalah SAMA SEKALI TIADA KENA MENGENA dengan Syarikat KAMI. Jauhkan Diri anda dari golongan ini. Motif Menipu semata-mata. Jika Benar mereka ingin bertrading dengan duit terkumpul tersebut, saya mempertaruhkan nyawa saya jika mereka Boleh kotakan Janji mereka tersebut sekurang-kurangnya 5 tahun dari sekarang, mungkin seawal 6-12 Bulan Lagi. Ini Adalah sistem Ponzi, piramide, Yang membayar balik keuntungan menggunakan modale pelabur Baru. Mereka Tidak boleh menipu orang yang Benar-Benar berpengalaman Dalam bidang ini. Kami Sudah biasa mendengar tentang kegiatan ini kami sepanjang 2 tahun memberi servis Pendidikan Forex yang sebenar kepada orang ramai. Dan kami akan cuba menjawab pertanyaan orang ramai mengenai Aktiviti ini Secara jujur ​​supaya ramai yang Tidak terjebak dan tertipu Dalam perkara ini supaya orang ramai Tidak tersalah anggap apa Forex sebenarnya. Hakikatnya, beratus Ribu atau mungkin berjuta individu dari seluruh dunia bertrading sendiri Forex Broker di Yang Benar-Benar wujud dan genuino. Jangan sesekali memberikan Wang anda kepada orang rimasto, kerana kelak, Jika pengambilan deposito ITU diketahui penguatkuasa, eun Tidak akan mendapat kembali Wang anda. Mangsa Penipuan Forex Salam zio, biarlah saya perkenalkan diri saya dahulu, saya pn xxxxxxxxxxxxx berasal dr Dungun Terengganu, dan bertugas sebagai xxxxxxx, tujuan saya email KPD zio ini ialah UTK berkongsi pengalaman pahit saya DLM dunia forex. Ceritanya Begini, Awal mld aprile Baru Batu ni ank Sedàra Telah mendpt Kerja di reale ingegnoso Bangunan UOA Bangsar sebagai amministratore excutive, slepas ITU beliau menelefon saya UTK melabur DLM forex ni, Penerangan pjg Lebar diberikan TTG keuntungan YG boleh Dijana DGN pelaburan ini, akibat terpikat DGN ganjarannya sementelahan dia del tu kan ANK Sedàra, takkan dia cuba bohongi saya, Tanpa berfikir pjg Lagi saya gioco di parole labur DLM RM200 Ribu UTK dptkan Tiga sacco, keluarkan semua duit DLM ASB, kemudian ank Sedàra saya Buat Telegraf tranfer tt ke akaun HSBC di Hong Kong UTK dilaburkan di mondo Fokus int limitato, di nuova Zelanda, Maka bolehlah saya password di UTK akaun bg urusniaga forex dan urusan acquistare o vendere, entrare, bloccando DSN ritirare semua dilakukan DLM mondo Focus berpandu Graf dlm netdania. Saya mula masuk pelaburan tunpd 16hb apr, Maka Tidak berapa Lama kemudian Adalah profitto, masuk Akhir Bulan aprile, saya dipujuk AGI UTK TMBH sacco bg merancakkan Lagi urusniaga, saya berkesempatan berjumpa DGN shazlin sebagai dirigente ank Sedàra di Menara UOA ITU pd Awal mei, setelah diterang Dan dipujuk, saya TMBH Lagi RM50 Ribu, dptlah Lagi profitto, masalahnya TAPI, equità x Kuat katanya kena TMBH AGI RM30 Ribu menjadikannya semua RM280 Ribu ,, selepas ITU cuma DPT sekali je profitto, FFS selepas ITU Jadi chiamata di margine FFS equità bassa Dan diberi masa Tiga hari UTK rabboccare RM120 Ribu jika Tidak akaun saya akn vicino Serta. manalah saya nak cari Duit tu DLM masa Tiga hari, saya biarkan akaun tu vicino dan saya hilang Segala galanya pd 31 mei, DLM masa sebln setengah ianya lesap sekelip mata Sahaja, Menangis gioco di parole Tak berguna, Maka saya gioco di parole cuba dptkan maklumat mengenai reale ingegnoso ni TAPI dah terlmbt, informazioni BYK negatif TTG Nya, cuba zio Google blog Aina Adnan, dr situ Saya DPT non mangsa YG Telah ditipu. Saya Telah hubungi MRK dan ceritanya hampir sama DGN Saya, Saya MTK zio siasat dan TTG guerra guerra kegiatan haram MRK UTK pengetahuan Umum bg mengelak ramai mangsa YG ditipu Oleh MRK, yg kesiannya ramai Pekerja kat situ Adalah org melayu, grande capo dia nama Byran Bangsa Cina, Terpulanglah pd zio UTK mempercayainya atau Tidak, TAPI saya Benar berharap agar zio DPT pemcerahan DLM KES ini, dah FFS cuba berpakat DGN mangsa rimasto, TAPI Tak Tahu APA YG Perlu dilakukan, Ini Saya sertakan nessun tel mangsa o ​​Waris MRK xXXXXXXXXXX tinggal di Dengkil Selangor org Kelantan Rugi RM200 Ribu xxxxx bekerja di Kota Damansara xxxxxxxx Rugi RM600 Ribu xxxxxxx bekerja kat kajang xxxxxxxxx kerugian RM200 Ribu Jika zio Habis Baca-mail saya ni, saya ucapkan ribuan terimakasih ats zio perhatian. Terimakasih BYK KPD zio sekali Lagi, non telefon Saya Saya xxxxxxxxxxxxx sempat formazione per 5 giorni Kat B Indulgenza ni. Saya ditempatkan squadra DLM YG diketuai Oleh ms. rachel, ms. yana, e ms. sam. Asalnya gruppo saya ada 4 org TAPI 2 ° giorno tu tinggal kami 3 org je, Sorg dah lari. Forse dia dah SEDAR Awal-Awal Lagi. Mula2 memang tak syak apa2. Depa Layan kami gioco di parole Baik sesangat. Dari sehari ke sehari Mula rasa curioso FFS DEPA mcm spinta kami famiglia suruh investire walaupun masa Mula Mula-tu kata tak payah cliente cari. Tiap2 hari DEPA aggiornamento akan kami sia famiglia berminat tak nak investire. YG miglior membro saya Nya, direttore Lebih TUMPU kat Lagi gruppo 2Org tu sebab saya saya kata Datang Dari Kampung e Jauh famiglia Dari. Così dettagli nak cerita famiglia DGN Pasal investimento ni Susah la sikit Kalo attraverso telefono je. Poi direttore tu Tanya saya bila nak cerita DGN famiglia saya Jawab fine settimana tu saya nak balik Kampung. Masa kat kampung, che la missione responsabile testo saya saya Tanya nak cerita famiglia kat Berjaya ke. Saya kata dah cerita TAPI ada masalah modale, padahal saya cerita sikit je sebab tau Ekonomi famiglia MCM mana. Gila apa nak investire sampai rm160k. Responsabile tu Tanya Lagi soluzione apa yg Saya Saya Bagi Jawab, nessuna soluzione. Perlu ke saya cari cliente jugak Kata tak Perlu. DIA rispondere per pagato meglio, allora è necessario. Saya cerita DGN kawan e dia collegamento in avanti blog ni. Baru la saya SEDAR rupanya saya dah terkena. Nasib baik tak sampai fase nak investire Lagi. Bila vado attraverso collegamento Segala YG cerita Pasal truffa ni Baru saya terpikir balik 5 hari saya kat b indulgenza. Patut la kami tak ada peluang langsung nak Borak Secara peribadi Antara budak2 baru ni, mesti akan ada Sorg managerassistant direttore YG akan kami Awasi. Pegi foodcourt, WC semua mesti DEPA scorta. Balik pun asing2. Sia-SIA je 5 hari Buang masa, Buang duit Tambang makan nak ke situ. Supponiamo hari ke-6 formazione saya saya TAPI tak Datang e direttore testo Tanya kenapa saya tak DTG, ho detto Saya dimissioni. Dia Tanya lagi o dua membri del gruppo Lagi saya tu stato tau saya. Vedere. Nampak sangat dia risau se saya sempat informare i membri del gruppo apa2 Kat. Harap-Harap membri del gruppo dua Lagi saya tu SEDAR sebelum terlambat. come salam Buon giorno semua. wow bnyknya ak baca società Pasal truffa ni. ak je Baru terrrrbaca semalam tu pon kwn ak YG lotto skali DGN ak YG bg. dia MMG xnk DTG kje dh Arini, padahal semalam ktrg bru segno lettera di offerta. così mlm td ak punyalah nk siapkn rapporto PSL discussione tu amp tiba2 kwn ak bg collegamento salah 1 blog YG cerita Pasal ni. wah apa lagi, trus ak Campak je Kertas tu xjadi nk wat rapporto. MMG TAK LA ak nk pi offerta diri ak masuk mulut buaya. Weh, lo stress Giler kot. kena spinta hari2. così cmnedh bgtau familyayh ok tak tak MAK ok haiyaa. sapa YG keje skng ni. Beriya CKP Dorg tu società di servizi, xyah cliente cari. basta mantenere je clienti esistente. dah tu YG korg duk sibuk2 Suh ak unirsi pasaipaa g formazione Free2 je..loss AKU kt situ amp memang ak xnafikan, staf Baru xde possibilità nk sembang DGN kwn Baru dia. pranzo pn DGN anziano, Solat p sorg2. balik gioco di parole WKTU xsama. Nasib ak sempat MNTK non bdak Baru YG sama ak tu. yg penting Segala yg korg ceritakan mmg AKU Alami jugak. Alhamdulillah ak Belum nk investire lg. xdpt bygkan kalau ak dh terguna duit famiglia ak unirsi BNDA ni tp habuk pon Tarak YG Pelik Nya, semua staf kt situ ada akaun tau, TAPI bila Dorg chiusura del mercato, ak xnmpk gioco di parole Muka Ceria atau felice DPT Untung. ketat je Muka Dorg. amp Gaji Dorg kan banyakkk 4-5k bleh cecah più tf. incentivi Bagai. ak xnmpk pon Dorg bergaya..sama je livello di AKU. huhhh ok lah tu je kot quota ak nk. Tolong berhati hati voi korg2. mgkin ramai lg YG Xtau Pasal ni. btw, società di manutenzione YG ak unirsi tu namanya BINARIO indulgance Sdn Bhd B indulgance Sdn Bhd PLAZA Sentral UNITA 1TGKT 7. ANTARA NAMA2 TOP KT SITU IALAH MISS SHILA, MISS EMILIA. Miss Linda, MISS SAMANTHA. RESPONSABILE NYA Lelaki. KTRG kenal DGN NAMA MR JACKIE. sory la staff2 b indulgance YG soggiorno Masih, ak ak rasa dh di Tipu, kesian korg yg dh Bukak akaun. Alhamdulillah Allah Masih sayang aku. ) Hi sy br dimettersi binario dr, soggiorno sy formazione sampai Habis che è inizio il 3 aprile formazione 7 ore tnpa BYR. masa prima formazione mmg dh Pelik tp diamkn AJE, dorunk kt ni natura keje kat Sini. così va bene la, poi blja grafico PSL così via. così va bene jugak FFS SNG nk mampus..at la stessa persona incaricata tempo io ni ASEK cerita roba PSL di marca, n Selalu pg MKN mhl2, ma io ni Jenis suke osservare, così ho TGK doe punye marmellata, CinCin, abbigliamento, mekap xnmpk pon stile mcm org berduit, yelah kn dh GJ quasi 20k al mese, pkai tacco alto kt opis, katenye dh biasa PDHL dr tren pkai sandle, smpai AIF br Tukar, n strano Nye PSL fon xcnggih, wasep xdek, TGK abbigliamento xmcm marca pon , tp cerita bkn principale, TGK direttore lain pon sama GAK, Tang mekap Sume fallire, dh 3 ore kt sana, dorunk iniziano diskas suruh NGN fmily, tutti i giorni tenermi spingere n Tanya mcm MNA DGN fmly, apa piano, LPS tu sorg2 senior manager DTG Jumpa n lento discorso, 2 org yg sama masuk n grup NGN i, pon xsmpt nk amik non fon, ma poi riesco juge contatto amik no, allora cominciamo a mandare SMS n dire attacco la nostra sensazione YG rase MCM sumting pesce. mlm ora ke 6 BR ricerca kami wat n il giorno dopo uno di noi pg bancario n SSM, in modo da dh terjawab soalan DLM kpla otak FFS kami curiga DGN binario indulgenza Sdn Bhd, b4 tu sono andato attraverso tutto fin dall'inizio come lo stesso tutto è andato attraverso, anche sotto forma di app che ci volevano mettere i nostri genitori n marito stipendio. n mia persona responsabile è perdere Shila, lei è così gentile parlato, morbido ma non potevo immaginare come avrebbe potuto fare una cosa alla sua Saudara seislam n melayu, ben Zohor waktu morire xturun pon Surau. purtroppo il mio Fren percaya YG bisnes ni betol, dan rancang labur untuk, la sua unica ragione è kwn bpk morire YG bkerje sbgai direttore di banca kata Bisness ni btoll solo bcoz che tramite il modulo TT. dlm opis tu ramai YG br 2,3 Minggu, semua dh labur, e mi dispiace molto per loro, solo aspettare fino a che non ricevuto una telefonata dicendo che hai perso i tuoi soldi. Come salam. Nak cerita sikit Pasal Binari indulgenza. Aku gioco di parole mangsa salah Satu kat situ. Mula2 AKU masuk eccitato Gile FFS DAPT kje. società Masuk2 je tu Terus AKU tk SDP hati bila AKU TGK ambiente kat sana, mana tk Nya mcm Bilik tadika je, immaginate Satu Meja 6 org. Masa AKU masuk hari tu sama Ngan AKU 3 org bawah si Sheila tu. Aku, Fieza ngan zai. Mula2 masuk tu AKU Fikir je positivo, MMG MCM nie Kut AKU Fikir ambiente TMPT nie. Bila dh LAMA2 AKU JDI Pelik. Duk hari 2 Duk tnya AKU dh CKP famiglia kat ke Belum. Aku CKP kat si Sheila tu AKU CKP dah, padahal haramm AKU tk CKP gioco di parole. Dh membro LAMA2 collegamento AKU BGI nie, Lepas tu AKU g di controllo kat suruhan Jaya titoli n banca Pasal benda nie. Nasib la AKU tau bab investimento semua nie. Bos dia NAMA jeckey. Dia panggil kitaorg bertiga masuk Bilik, Konon nak Tanya soalan Apa Lagi AKU Tanya MCM2. Aku Tanya Pasal finanza semua, audit. Tapi dia tk JWB dengan apa yg aku nk. Aku MMG dh Yakin Benda ni nipu. Tmbah lagi dengan maklumat YG AKU DPT dari banca dan sebagainya. Hari YG sama jgk AKU DPT offerta lettera LPAs AKU duk sana. Dapt2 je aku Plik. Dh la TKDE Gaji, LEPs tulis tu dipendono prestazioni mmg tk la kan. Bila Tanya je kata Masih dlm perbincngan. Mana offerta ada LETTR mcm tu. Dh la AKU TGK offerta lettera nie si jeckey progetto di documento tu Buat je. YG mana sijil2 kita bagi semua JD progetto di documento je. Bengong. Responsabile AKU gioco di parole Bengong si Sheila tu. Konon Gaji BYK TPI hancur tk serupa bikin ada ke org Gaji byk berkira n tk investire UTK diri sendiri langsung. Make up dh MACM tepung gomak je aku rasa. Responsabile YG lain gioco di parole sama. fiducia Tk lgsg diorg GJI Tinggi. Apa YG korg CKP sebijik Jadi kat kami. cuma YG Sorg nie je tk Caye apa kami CKP. Aku dh MLS nak CKP dh pnt2 AKU cari BHN UTK tunjuk kat dia TPI a CYE. Pandai2 la diorg Fikir Baik Buruk. Letih CKP TPI tk Caye. Fikir2 sebelum kena. just per la condivisione solo. Artikel Akan bersambung di parte 2.

No comments:

Post a Comment